Handelsbetingelser
Mailadresse: Support@nordicritual.dk
Betaling
NEROVA LIMITED modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, American Express, ApplePay, Mobilepay, Viabill.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes. Vi tager ikke kortgebyrer.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
NEROVA LIMITED benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
NEROVA LIMITED's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
Fortrydelsesret
14-Dages fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
60-Dage Pengene Tilbage Garanti
Udover din almindelige fortrydelsesret, ud fra nedenstående betingelser har vi også en 60-dages pengene tilbage garanti. Med vores 60-dages Pengene Tilbage Garanti, kan du prøve vores produkter helt risikofrit. Hvis du ikke ser resultater inden for denne periode, tilbyder vi en fuld refundering som kompensation for din tid.
Vi er sikre på, at du vil elske vores produkter og opleve ægte, gavnlige resultater, hvilket er grunden til, at vi tilbyder denne garanti med selvtillid.
Vi tror fuldt ud på effekten af vores hudplejeprodukter - og det skal du også kunne gøre. Derfor tilbyder vi en 60 dages pengene-tilbage-garanti, så du trygt kan afprøve produktet uden risiko. Hvis du ikke er tilfreds, kan du få dine penge retur - helt uden skjulte krav.
Kvalifikation til garanti:
1.Du skal bruge produktet konsekvent i 60 dage som anvist
2. Anmodning om refusion kan indsendes efter den 60. dag fra modtagelsen af produktet, men senest 80 dage efter modtagelsen af produktet.
3. Du kan blive bedt om at fremlægge dokumentation, såsom før-og-efter billeder og en log over brug.
Vores garanti er designet til at give dig tid og mulighed for virkelig at afprøve produktet, og vi er sikre på, at du vil elske dine resultater — og hvis ikke, har vi dig dækket ind.
For at være berettiget til en retur, skal din vare være i samme stand som du modtog den. Du mister returretten hvis varen har store brugsmærker eller ikke er i den samme stand som da du modtog den & du skal have indpakning (pose og papkasse). Den må gerne være brugt men den må ikke være beskadet grundet selvforskyldelse. Du skal også have kvitteringen eller beviset for købet.
Vi behandler din anmodning inden for 2-3 hverdage og refunderer dine penge
Den 60 dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om brug af fortrydelsesret kan gives sendes på mail Support@nordicritual.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Hvis du fortryder dit køb inden for 14 dage efter modtagelsen, er du dækket af fortrydelsesretten og har ret til at få pengene tilbage – der kræves ingen dokumentation for resultater.
Du er selv ansvarlig for at håndtere returneringen, herunder at dække alle omkostninger forbundet med returforsendelsen. Du skal selv arrangere returneringen med den fragtudbyder, du foretrækker. Sørg venligst for, at pakken sendes direkte til én af NordicRituals godkendte lageradresser (kontakt os for korrekt returadresse).
For at vi kan identificere din returnering, bedes du udskrive og vedlægge standardfortrydelsesformularen i pakken. Du kan få denne formular ved at sende en e-mail til Support@nordicritual.dk
Når vi har modtaget din returnering og bekræftet, at alle varer er inkluderet, refunderer vi det fulde beløb, du har betalt. Refunderingen sker til den oprindelige betalingsmetode, medmindre andet er aftalt. Bemærk, at vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt dokumentation for, at varen er sendt retur.
Vi modtager kun returneringer, der sendes direkte til vores lager – returneringer sendt til pakkeshops eller afhentningssteder vil ikke blive accepteret. Kontakt os derfor altid på Support@nordicritual.dk for at få den korrekte returadresse og vejledning, inden du sender din vare retur.
Uafhentede pakker
Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.
Varens stand, når du sender den retur.
For at være berettiget til en refundering skal alt afleveres tilbage i original emballage, og alt hvad du har modtaget, skal returneres.
Vi kræver, at du sender varen retur i den originale emballage. Plastikemballagen må ikke være brudt for at kvalificere til 14 dages fortrydelsesret.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til NEROVA LIMITED lagerhotel.
Kontakt vores mail Support@nordicritual.dk for at modtage et returlabel.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Fortrydelsesret i erhvervskøb
Der gives 60 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 60 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 60 efter leveringen.
Ønske om brug af fortrydelsesret kan gives sendes på mail Support@nordicritual.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i, materiale og fabrikation.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til NEROVA LIMITED i rimelig tid efter manglen er opdaget. Her anses to måneder som rimelig tid. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, hvis reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
NEROVA LIMITED dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
NEROVA LIMITED
Support@nordicritual.dk
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med NEROVA LIMITED, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos NEROVA LIMITED og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for NEROVA LIMITED har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos NEROVA LIMITED
har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Support@nordicritual.dk
Cookies
På https://nordicritual.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.220 kr. og højst 100.000 kr.
Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
Har du bopæl i Danmark og handlet med en sælger udenfor Danmark, men indenfor EU, Norge, Island eller Storbritannien, kan du klager til Forbruger Europa her
Hvis du bor i et andet EU-land, Norge eller Island, kan du kontakte Forbruger Europa-kontoret i det pågældende land.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse Support@nordicritual.dk
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
_____________________________________________________________________
Bestilt den: _____________________ Modtaget den: __________________________
Forbrugerens navn: _____________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: ________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 16.06.2025